måndag 14 september 2009

Hemsk Helg.

Det har varit den värsta helg nånsin faktiskt. CVK:n gick ju sönder på fredag natt eller midnatt, när pappa åkte hem. Och för det har jag väldigt ont i halsen där dom har opererat och satt in en slang. Det gör ju att jag måste trycka på morfin knappen så att jag får morfin, mår illa och blir trött. Men jag har iallafall orkat se lite film, spelat lite Guitar Hero 5 och kört lite wow.

Här på B78 har dom ju besöksförbud, bara mamma,pappa och syskon får komma, och det var ju så himla typiskt när mormor och morfar kom.

Men jag fick jätte många kalle pocket och några kalle tidningar och en grej som heter click, det är som fyrkantiga plattor som man bygger ihop jätte roligt faktiskt.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Åh stackars stackars dig! Jag tycker det räcker med otur och elände nu.
Ledsnar du inte på Kalle Anka pocketar?? Om inte kan vi skicka med en bunt med Anna o company. Click? Kan vi få ett foto med nya kameran tack så vi fattar vad det roliga är? Trist med mormor o morfar du får skicka med kameran så kan de vinka och fota sig samtidigt så ni nästan träffas :)

Anonym sa...

Hej kompis!
Håller med Lisa, det får räcka nu!Är du på msn nu för tiden? Jag har inte varit inloggad på ganska länge, men om du är där så ska jag börja kolla den lite oftare. Jag tänker väldigt mycket på dig och blir ledsen när du mår piss.Önskar du dig något speciellt? Spel, tidningar? You name it you got it! Massa kramar till dig!! Annika Sandström