onsdag 9 september 2009

Skit ont

Sen i fredags natt så har jag haft skitont i armen så jag har inte riktigt orkat skriva och så. Men igår så kom lotta från lekterapin och vi höll på att vika papper det blev två guldfiskar, jag gjorde en gul och lotta gjorde en röd. Vi skulle ha gjort det idag med men jag orkade inte riktigt.

Igår sov mamma med Hugo här, det var mysigt. Ikväll ska Johan sova här, vi har haft jätte trevligt vi såg Seinfeld sen Simpsons och sen började vi spela wow och såg Family Guy.

På fredag åker pappa hem till Umeå, önskade att jag hade fått följa med :=(. Idag var jag och pappa ute ett tag och efter det gick vi till pressbyrån här på sjukhuset och köpte lite godis och en hälge tidning.

Mormor,Morfar och Henrik ska komma också det ska bli kul för då får jag mina Kalle tidningar :=).

5 kommentarer:

Lisa sa...

Jag tror större delen av Umeå också önskar att du kunde få följa med!! Hoppas du slipper den elaka bältrosen snart!
ps jag måste erkänna att jag som faktiskt INTE gillar Simsons tro det eller ej gillar Family guy (säg det inte till Karin ;))ds

Anonym sa...

Hej Gustav!!

Det kan inte vara så långt borta att du kommer till oss i Umeå igen. Tråkigt att du skulle behöva få bältros nu när du mår bättre i övrigt! Men du är ju en tapper kille så du fixar nog det galant...
Kram Camilla (Barn 3)

Anonym sa...

HejHej Gustav!
Hoppas du har det bra!
Alla saknar dig, även jag... fast jag bara träffat dig en ända gång, men du var sjukt snäll!
Kram från Elin

Linnea sa...

Jag saknar dig.. Hoppas det blir bättre i armen. wwww.ilovetwilight.devote.se är min blogg ifall du vill titta på den =)
HA DET BRA // Linnea L

Findel sa...

Saknar dig, Gustav!