onsdag 22 juli 2009

Inlagd igen. -_-


Nu ligger jag inne igen för igår kväll var jag så dum att jag kollade en temp och den visade 38,4 så mamma ringde in hit och då sa dom att vi skulle åka in direkt -_-. Och imorse vaknade jag med 39,0 så när jag tog alvedon så höll jag på och svettas ihjäl. Jag och Johan skulle ju egentligen ha farit på Mediamarkt och köpa antingen Rock band eller två gitarrer och Metallica spelet. Men nu får ju det bli så fort jag får åka hem.

Snart ska ju vi till uppsala, jag och pappa kommer åka den 29 och åka tillbaks dan efter. Sen när vi ska till huddinge tar pappa och Klara bilen ner. Jag mamma och Hugo ska flyga, jag längtar skitmycket att få åka dit.

2 kommentarer:

Nicole(arvids kompis) sa...

Hej du.. Så tråkigt att du har fått feber nu också! Och synd att du inte kunde fara och köpa dom dära spelen. Jag tänker på dig jätte ofta, kram nicole, arvids kompis.

Anonym sa...

Hoppas allt är bra!!!!