torsdag 16 juli 2009

Ingen bra dag...




Ja som det står som det är.
Jag vaknade kl.05.00 och hade ASONT i halsen jag kunde knappt prata så jag fick viska ända tills vi kom till sjukhuset då släppte viskandet så jag kunde prata, vilket var skönt för mig.

Idag är det ju några dar efter behandlingen med cortison och då mådde jag dåligt för jag har slutat ätit cortison och hade skitont i magen, vilket betydde att jag var tvungen att gå på toa flera gånger hemma. Sen visade det sig att jag var tvungen att få trombocyter så vi åkte in igen vid kl.14.30 och på sjukhuset fick vi vänta skitlänge som vanligt. Jag var hemma igen vid kl.17.00, då bestämde mamma och jag vad vi skulle äta och det blev spaghetti, bacon och carbonarasås.

Min faster har varit på besök under veckan med hennes man och barn(min kusin) fast dom åkte idag. Imorgon ska vi in vid kl.09.00 på sjukhuset och sen ska jag till pappa på dagen ett tag hade jag tänkt och sen sova hos mormor och morfar i stan.

Sen på lördag fyller ju Klara år då ska vi sova i stugan hade vi tänkt om inte jag måste ligga inne då men det tror jag inte. Inatt ska jag, mamma och Hugo sova tillsammans för Johan jobbar, vi får väl se hur Hugo är inatt(jag skriver om det imorgon) för idag så har han varit jävligt förbannad.

3 kommentarer:

arvid sa...

vad god middag du får ;) hihi, jag tänker mig hugo se skit förbannad ut! xD

arvid sa...

spelar du wow fortfarande? jag ska kanske börja efter nyår..

Gurra G sa...

Arvid Arvid Arvid vad tror du såklart jag gör. Varför skulle jag ha slutat??? Och vet du jag såg Timbuktu på flygplatsen i bromma!