fredag 17 juli 2009

Sova över!

Idag åkte vi in igen vid kl 09.00, mamma hade ställt alarm kl 08.00 men hon råkade trycka på snooze så vi sov tills klockan var 08.30 och pappa kom kl 08.50 så jag åt ingen frukost utan köpte en drickyoghurt i kiosken och sura kolaflaskor.

Natten gick bra jag sov i 6 timmar sen vaknade jag och behövde gå på toa, Hugo var tyst.
Och proverna på sjukhuset var så bra så jag behövde inga trombocyter så nu väntar jag tills kl 16.00 då ska jag till mormor och morfar och sova över.

Imorgon ska vi in vid samma tid som idag och sen till mamma för att fira Klara och om proverna säger att jag måste få nåt så åker jag in när dom andra sticker till stugan och sen kommer jag till stugan och då ska vi sova där!

1 kommentar:

Klara sa...

Hej Gustav!
Tänkte jag skulle komentera lite grann bara för skojskull. Jag har ju inte gjort det. Jag försöker att följa din blogg det är intresant och se vad som händer jag vet ju inte så mycket. Hoppas att du sover gott hos mormor och morfar och att du får sova i stugan!

Ha det så gott!

Kram Klara!