tisdag 11 augusti 2009

Comics Heaven

Idag var jag och Johan på Comics Heaven som det heter nu men förut hette det serieboden.



Dom har nästan bara serietidningar där gamla och nya, och några X-men gubbar och spindelmannen m.m.

Jag köpte nästan bara Kalle Anka tio 100 sidor Joakim pocket(gamla),Kalle pocket(nya) plus en Hälge tidning. Johan köpte två Arne Anka(en elakare version av Kalle Anka),Herman hedning och Kalle och Hobbe m.m.



Idag var jag också på röntgen och hos tandläkaren, på röntgen röntgade jag lungorna,handen och knäet. Hos tandläkaren kollade dom tänderna och la på fluor på dom.



Idag har jag också kräkts fyra eller fem gånger(kom inte på exakt hur många gånger).Det var väl det som har hänt idag.

2 kommentarer:

Anny sa...

Hej gustav!
Jag är en 19 årig tjej från Finland som började läsa din mammas blogg igår, och jättekul att du också börjat blogga (fast du har ju gjort de ett tag men första gången jag check din blogg idag.

Kan nog inte ens föreställa mig hur tufft du har de, men du verkar vara ändå ganska possitiv och stark kille.
Kämpa på, och jag kommer följa din blogg från och med idag :)

ta hand om dig, kram Anny.

Gurra G sa...

Vad kul då!