fredag 21 augusti 2009

Med morfar på cast.

Igår fick jag klaras benmärg...och då hade jag SKIT ont i huvudet det var skitjobbigt! Också när jag vaknade imorse så hade jag SKIT ont i magen och hade diarre, jag hade tänkt och gå till Klara men det fick jag inte för doktorerna.

Och inatt ska morfar sova med mig på isoleringen för dom kom i onsdags. När jag fick Klaras benmärg igår så kom morfar och då gav jag honom en kopp som jag hade skrivit med special penna "till morfar" med ett hjärta på, då fick jag en 10.0 megapixel kamera :D ska lägga ut några bilder från den senare.

Imorgon ska mamma sova här det blir andra natten hon sover med mig. Men jag längtar mest till jag får bo i ronald huset med mamma och pappa typ varannan vecka, och bara skita i CAST för då behöver jag inte vara på det tråkiga stället mer(jag tycker mycket,mycket,mycket mer om Umeås sjukhus!!!).

3 kommentarer:

Annika G sa...

Vad kul med kameran, du får väl ta lite bilder på alla som kommer och hälsar på och var beredd när de kommer på ronden, så får vi se hur personalen ser ut också! Bra kämpat av dig och Klara också. kram.

Anonym sa...

Hej Gustav!

Håll ut, innan du vet ordet av är du tillbaka hos oss på barn 3 igen!!
Kul med en ny kamera, väntar med spänning på bilder..
Kram Camilla

Anonym sa...

Hej Gustav

Bare så du ved det, så er du den modigste dreng/kille i hele Natalies klasse. Jeg beundrer dig og din familie for at klare alt det som i går i gennem nu, og især/särskild dig. Du er modig og jeg ønsker dig alt det bedste.

Mange venlige hilsner fra Jan/Natalies Far