onsdag 19 augusti 2009

STRÅLNING FY FAN!

Ja idag var det tredje dan på strålingen, en dag kvar :D!!!!!! Första dan på strålningen var helt hemsk, vi hade ju varit och provat ut en grej som jag skulle ligga i när jag strålas men luften hade åkt in så formen som jag skulle ligga i var helt platt. Så då fick vi göra en ny sån och det tog ju sin tid. Strålningen var ju jätte jobbig också, men nu har jag fått en lugnande tablett innan strålningen så då känns det lite bättre. Men det är skit jobbigt och ligga stilla i en halvtimme. Nu ska jag läsa min kompis blogg www.fjerilen.blogg.se sen ska jag spela wow.

BYE BYE!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gustav!

Kikar in lite på din blogg också, läser redan din mammas. Det är mycket jobbigt du får vara med om, tur att du är så modig och tapper...

//Camilla (Barn 3)

Lisa sa...

Hej Gustav!
Att du orkar spela WOW! Jag antar att det inte blev nån vinst eftersom Anna inte sms:at :(
Vi skickade med en Kalle Anka pocket med mormor o morfar, hoppas du inte läst den. (Hugo sa efter att jag redan lämnat iväg den att det inte var en av de bättre men men...)
Lycka till i morgon eller vad man nu säger. Vi tänker på dig massor!
Lisa m.fl.

Anonym sa...

jag saknar dig. /Johan

Anonym sa...

härligt! så ska man tänka va, "nu är det bara en kvar :D:D:D" och inte "nu är det en kvar :( :( :("

Vad glad jag blir om du läser min blogg :)
Vi får höras mer senare! Jag saknar dig jättemycket, och det gör ju hela waldorfskolan också :)
jag går förbi din mor efter skolan och lämnar ditt marslidenhäfte som hamnat hos mig... jag vettefan hur hehe.
Kram Natalie!

Anna sa...

Du är en kämpe, Gustav! Och din syrra oxå förstås :)

Elma är jättestolt över nya spindelmannentröjan som hon fick av er, den är riktigt cool.

Alla på 42 B hälsar och skickar kramar!

Anonym sa...

Hej Gustav!

Jag håller mina tummar för att du snart ska må bättre igen.

Kram!