fredag 22 januari 2010

Kräk, Kräk och Kräk

Både idag och igår har jag kräkts, så idag for jag inte till skolan som det var tänkt.
I veckan har jag varit på sjukhusskolan och på vanliga skolan också. På sjukhusskolan håller vi på med svenska och matte och på skolan håller vi på med optik, på sjukhusskolan brukar vi spela ett jätteroligt spel också som heter sequence det är hur kul som helst och vi har det hemma nu.

I onsdags var jag och mamma på biblioteket på sjukhuset för då hade dom så att man fick lära sig virka där men jag kan ju redan virka så jag började på en liten munk jag ska göra färdigt när vi åker till mamma imorgon, eller jag hinner nog inte färdigt imorgon men under veckan iallafall.

Det var väl det som hänt under veckan hej hej!

20 kommentarer:

Emelie sa...

stackars dig som är sjuk !
Men krya på dig iallafall :D
//Emelie

Lisa sa...

Hej Gustav!
Det är onsdag - resultatdagen. Ville bara att du ska veta att jag och precis alla jag känner tänker på dig hela tiden. Önskar så att vi kunde radera den senaste veckan. Vi håller andan och hoppas hoppas att läkarna kommer med rätt resultat!!
Många kramar Lisa med familj!!

Anonym sa...

Gustav, du blir aldrig ensam! Kärleken är med dig och inom dig. För alltid, tänk på det. Vi ses!

Anonym sa...

HEEEEJ gustav
ville bara ge en tanke:) hoppas det blir bättre med kräket :)
Kram, Natta

Cariann, mamma Sköldpadda sa...

Hej på dig Gustav!
Tänkte skicka dig en hälsning och även fråga dig vilket ditt favoritdjur är? Jag hoppas du slipper må dåligt i kroppen idag, att det är tungt för dig i själen, det förstår jag. Du är en stark och tapper kille, glöm inte det!
Kramar till dig från oss i Sköldpaddan familjen!

Anonym sa...

jag saknar dig
/natalie

Anonym sa...

Gustav! Jag har en hälsning till dig; Du är oerhört älskad. Du är Guds alldeles speciella ögonsten. Du vet inte vem jag är men jag vet men du är. Och jag önskar dig mina rikligaste välsignelser.

Camilla sa...

Hej Gustav! Tänker på dig! Många kramar från Camilla och Anton i E-tuna.

Anonym sa...

vi alla älskar dig Gustav!!
jag saknar dig såå mycket.
tänker på dig! stor kram från toft!!!
DU ÄR BÄST!!!!

Anonym sa...

Gustav, Du är stark och jag tänker på dig! Jag ska be en bön till Gud ikväll om dig så han gör dig frisk!

Massa kramar Matilda, Irland.

Anonym sa...

Jag saknar dig så mkt Gustav!! <3Hoppas du gillade alla teckningar och brev vi skickade till dig. Vi tänker på dig heeeeeeeeeela tiden!
vi ÄLSKAR DIG!!
Bamsekramar från Linnea L

Mo sa...

Kämpa på killen.

Unknown sa...

Hittade till din mammas blogg från Underbara Clara och till din från din mammas. Och jag ville bara säga att du skriver jättebra!

Arvid sa...

Jag tänker på dig hela tiden! :-)

Daniel H sa...

Kämpa på Gustav! Jag hejar på dig!

/Daniel

Frida sa...

hoppas du blir bättre snart :) jag förstår att det måste vara jobbigt...

Anonym sa...

det är så synd om dig krya på dig

Marie sa...

Hej Gustav. Har hittad din blogg via din mamma. Och din mammas blogg via en bloggkompis till mig. Jag är 43 och mamma till Fanny 13. Jag har en nära arbetskamrat som har en 11 årig dotter som har hjärntumör. Hon kämpar precis som du, vännen. Är det ok om jag kikar in hos dig och lämnar en hälsning ibland? Du vilken fin munk du ska göra. Skit cool :-) Hoppas du mår bättre och får en bra vecka. Kram från Mie i Stockholm.

Elina och co sa...

Hej Gustav! Vilken fantastiskt fin, stark och modig kille du verkar vara, jag önskar att jag hade lite av ditt mod. Och vilken bra blogg du har! Du ska veta att jag tänker på dig, och ber för dig. För jag tror att det finns någon som lyssnar när vi ber. Jag har en fråga också: Varför heter insamlingen Dodaj?

Kram från ännu en som hittat din mammas blogg via underbaraclaras.

Anna sa...

Dodaj var det namn Gustav hade på sig själv när han var liten.