onsdag 6 januari 2010

Ny bakrund

Nu har jag ändrat lite på bloggen, visst vart det bra.

7 kommentarer:

Anna sa...

Jättebra! Hur fint som helst som vanligt.
Puss.

Emelie :) sa...

Fin din blogg blev :D

Elsa sa...

Mycket fint!

Anonym sa...

Hej gurra G!! jag tyker du är bra. När ja var 5 år hade jag canser.
puss o Kram
Sabina

Zachrissons sa...

Den är toppenfin!
Linda

Anonym sa...

Hej!
Jag hittade just din blogg! Jag vet ju inte hur den såg ut innan - men jag ville bara säga att jag tycker den är jättefin! Jag älskar fåglarna!
Jag håller jättemycket på med handarbete, i din ålder broderade jag också jättemycket! På senare år har det blivit lite mindre broderi, men jag älskar det fortfarande!
Kul att se att det finns fler som gillar det! =D Jag ska genast kika på din pysselblogg! =D
/Maria Gibson

Sara sa...

Bloggen är jättefin!:)