tisdag 30 juni 2009

Ännu en dag på sjukan.

Jag fick inte åka hem idag heller och jag hade inte orkat. Jag vaknade med feber och huvudvärk det är rätt segt att ha gjort det i tre dar.
Jag sov rätt länge, vid 14.00 tog jag mina mediciner dom är egentligen vid 08.00 fast jag brukar ta dom vid 10.00. Jag fick iallafall vara hemma en hel vecka innan jag var tvungen att sova här på sjukhuset igen, önskar det var längre.

Men datorn är superbra och snygg, och på måndag så ska vi till huddinge(med flyg)på besök inför transplantationen. Mina blåsor har försvunnit iallafall och det är ju JÄTTESKÖNT för mig.
Jag hoppas verkligen jag får åka hem imorgon och gosa med lillebrorsan.

2 kommentarer:

arvid sa...

vi åkte förbi sjukhuset där du ska bo..

Anonym sa...

It's going to be finish of mine day, however before ending I am reading this great post to improve my know-how.

Here is my website - new cellulite treatment