onsdag 21 oktober 2009

Barn 3

Idag var vi på Barn 3 och tog prover, dom andra vaccinerade sig mot svininfluensan. Det var rätt kul och komma tillbaka och hälsa på alla som jobba, sen åkte jag och Klara till mormor och morfar där fick vi lite lunch vi skulle egentligen ha stannat längre för mamma skulle på stan men hon strunta i det men Klara hade dans så hon stannade kvar tills det. Så jag, mamma, Johan och Hugo åkte hem för mamma skulle äta så jag åt också lite. Sen gick jag, Johan och Hugo på en liten promenad, och nu har vi precis ätit.

Det börjar närma sig till min födelsedag också och det skulle vara väldigt kul om ni kunde sms:a 20 kr till dodaj fixar på min födelsedag, om ni inte vet vad det är så är det en insamling som min mamma starta om ni inte läser hennes blogg. Gå in på http://www.barncancerfonden.se/4711 så hittar ni säkert!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket datumvar det du fyllde år? :)
Svara gärna!

Anna sa...

29 oktober.

arvid sa...

jupp, jag undra vad jag skulle ge dig nu, ehum....

Anonym sa...

Hej Gustav!

Hej!

Känner inte dig utan hamnade på din blogg av en slump. Vilken kille du verkar vara, glad och positiv och stark!! Jag hejar på dig och hoppas att du snart blir frisk från din sjukdom!

Kram!
/Hanna (En läsare)

PS. Du skriver OTROLIGT bra! Kanske blir författare när du blir stor? =)