söndag 18 oktober 2009

En helt normal lördag.

Igår var det en helt normal lördag för mig. Jag klev upp och tog mina mediciner gick och la mig igen, slog på datorn ett tag sen åt jag frukost med pappa och vek lite origami(det blev en stjärna och ett glasunderlägg)sen ringde jag mamma och bestämde att jag skulle åka dit till kl 15.00, och när jag kom till mamma så höll dom på att packa upp och så, så jag spela lite sen gick vi på en liten promenad med Hugo för han skulle sova för vi skulle äta. Sen fortsatte jag spela lite och sen började jag brodera på pacman broderiet som snart är färdigt, just det jag träffa Wille och Wille också när vi kom tillbaks från promenaden fast jag sa bara hej och hej då. Sen när klockan var 15.00 så skulle mamma, Johan, Hugo och Klara åka iväg på nån fest så då skjutsa dom hem mig till pappa, och vi gick till OK Q8 och skulle posta ett brev och köpa popocorn men då fanns det ingen brevlåda där fast det har funnits förut, sen när vi kom hem spela jag lite WOW och pappa gjorde mat, det blev tacopaj som var supergod. Senare på kvällen spela jag och såg lite tv sen vid 23.00 gick jag och la mig.

Idag ska jag och pappa åka ut till havet sen ska jag till mamma för att sova där, det ska bli jättekul.

1 kommentar:

arvid sa...

tacopaj.....