måndag 12 oktober 2009

Hemfärd nr.1

På fredag så ska vi mest troligt få fara hem och vara hemma i 2 veckor, det blir precis så jag får vara hemma på min födelsedag.


Mamma och Johan åker hem imorgon så mormor och morfar stannar med mig tills fredag och då åker vi hem. DET SKA BLI SÅ KUL!!!


Att få träffa några kompisar och få vara hemma. Det onda i fötterna har gått över nu och det är också jätteskönt. Idag tog dom bort stygnen från CVK:n också det var lite bökigt för hon fick först inte bort stygnen med saxen så fick hon hålla på och pilla med det.
Sen gjorde jag och Lotta från lekterapin ett hjärta var som blev superbra, men den där stjärnan får vi inte till.

8 kommentarer:

Lisa sa...

Åhh vad roligt!! Skönt att ontet i fötterna försvunnit. Vad var hjärtat gjort av och vem ska få det? Hon verkar bra den där Lotta.

vem tror ni!!!??? (arvid om ni inte vet, men kolla och gissa först) sa...

kommer du hem om två veckor :O :D
eller vilken fredag var det? jag hoppas nu på fredag!!

Anonym sa...

Så roligt Gustav!! Hoppas du får må bra fram till fredag. Det ska bli kul att se dig, du har varit saknad här ska du veta ;).

Kram

Annika S

Gurra G sa...

Jag kommer hem nu på fredagen!

Anna sa...

Alltså jag som tänkte att det skulle vara hemligt. Och speciellt en överraskning för Arvid. Jag pratade ju nyss med Johanna... Morr. Tråkvuxen är vad jag är. Har hållit mig hela dagen från att berätta för världen och så outar du det här på bloggen Gusten. Puss.

arvid sa...

hehe jag vet inget anna..*osyldig*

Anna Elma Peppe Svea sa...

Vi håller tummarna för att du kommer hem :D Och säger välkommen!!

Samuel F sa...

JAAAAAAAA !!!! Vad kul att du kommer hem Gurra!! Hoppas du får det jätte kul när du kommer hem jag kommer att ha vägarna förbi kollar om du orkar säga Hej!!

Super många HÄLSNINGAR

från Samuel falck