fredag 2 oktober 2009

Grillkväll

Idag ska vi grilla här på ronald, vi ska grilla kött och potatis typ. Idag har vi varit på dagvården för vi har ju blivit utskrivna från B78 det var jätte skönt även om det tog lång tid för det är ju bara två gånger i vecka man kommer dit. Och jag har börjat med ett korsstygn som ska bli en pacman bana med några pacman gubbar ska lägga till några bilder ikväll hade jag tänkt.

Vi har också varit och handlat idag, vi skulle kolla på kläder till mig men jag hitta inga snygga. Jag köpte också ett bilspel till X-Box Midnight Club heter det så det ska jag pröva typ nu.

Och i nästa vecka ska mormor och morfar komma det ska bli jätte skönt för då slipper jag sova med Hugo, jag har nog svårt att sova utan honom så det blir ganska jobbigt när han skriker på natten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Midnight Club äger.
I dag är det arvids film kväll det ska bli jätte kul förutom att du inte är här



toft

Gurra G sa...

Ja...jag hörde att ni skulle ha det. Men så fort jag kommer till umeå måste vi ha massa filmkvällar!