lördag 17 oktober 2009

HEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår kom jag HEM! Det är som att vara i paradiset här!

Fast bilresan var skitdryg men det var värt det, inget jag gör om jag absolut inte måste på ett tag. Vi stannade bara en gång och det var i Sundsvall för att äta, och alla grejor som vi hade på ronald fick plats så bilen var fullproppad. När vi nästan var hemma så var morfar så trött så han börja kalla mig Daniel och Henrik istället för Gustav :D. Sen när jag kom hem så packa jag upp lite smått och sen åt jag och pappa tacos sen tog jag ett härligt varmt bad, jag hade tejpat upp CVK:n så den inte fick nått vatten på sig.

Nu ska jag spela lite ha det bra!

4 kommentarer:

arvid sa...

ha så gött gurra! hem ljuva hem!

Lisa sa...

Välkommen hem! Anna sa att du log exakt hela tiden idag när du var förbi på videvägen. Det låter fint!

Gurra G sa...

Vadå då??? Skulle jag vart ett åskmoln xD.

Lisa sa...

du??, näää aldrig ;) Jag har BARA sett dig glad!