onsdag 7 oktober 2009

Ont ont ont

Igår kväll kom mormor och morfar hit det var ju jätte kul, men sen på natten så fick jag så otroligt ont i mina fötter. Det värker hela tiden, vi som hade tänkt ha en sjukhusfri dag idag men det blev ju inte riktigt så för vi var tvungna att gå upp så en doktor fick kolla på det. Dom sa att det var GVH.

Annars så mår jag bra fast jag hade mått bättre om jag slapp vara på sjukhuset hela tiden.

Jag fyller ju år snart också det ska bli skitskoj, sen i november ska en klasskompis komma hit det ska bli skitskoj också.
Men på min önskelista så har jag skrivit typ lavalampa, sackosäck, soft air gun(lite kul måste man ju få ha), kläder och hörlurar med mick till datorn m.m.

Ikväll ska vi äta tacos och imorgon ska vi äta fattiga riddare till lunch(mums).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gustav !

Jag är "nån tant" som har jobbat tillsammans med din mamma. Vill bara berätta, att mina barns gosedjur (Lilla Lejonet och Blåprickiga Kaninen) har bidragit till Dodaj-insamlingen..

Hoppas dina fötter snart ska bli bättre och att du får ha mycket kul på din födelsedag !

Hälsninger Kirsten

Anonym sa...

hej gustafaa
cool pacman grejs! :)
vi fick ditt brev idag på skolan, jättefint :)
kram
Natta
www.fjerilen.blogg.se

Samuel F sa...

Tjenis Gurra!!!!!

snacka om kul med headset då kan vi ju snacka:D ( om du orkar) btw har jag en 80 nu =D!

men nu ska jag inte störa mer så du får ha det LAJBAN! ( så gott det går utan mig!)

Hälsningar Samuel falck

Anonym sa...

Hoppas att du mår bättre snart och inte har så ont i fötterna så att du kan fira din födelsedag ordentligt med kompisarna! Min son har också behandlats för cancer och mådde apa under nästan hela behandlingen. Men nu mår han som en kung igen, har varit helt frisk i snart 2 år och firade nyss sin 7-års dag. Tänker på dig! Kämpa på, Kramar Rasmus mamma!

mr. smith. =arvid sa...

vilken klasskompis kan det vara? xD