söndag 22 november 2009

Broderi hela dagen.

Igår broderade jag typ hela dagen. Jag var hos mormor och morfar också för pappa och Klara var på dop. Vi åt superdupergod mat sen, pasta med carbonarasås och parmesanost.

Hans är som jag...Farlig när det gäller parmesanost.

Kolla hur jag hittade Hans, Han hade druckit för
mycket till maten.

Gissa vad jag gjorde sen...Broderade :D

Så här långt har jag kommit nu.

Vi ska upp på sjukhuset en sväng sen och lägga om ett sår sen ska pappa skjutsa mig och Klara till skolan där mamma är och pysslar inför julbasaren men jag ska bara brodera på mitt broderi.

6 kommentarer:

Lisa sa...

Alltså hur gammal är Hans egentligen?! Vin?! Inte bra.

Camilla sa...

Vilken fin blogg du har! Min son Anton (som har samma sjukdom som du) tyckte det var så kul när Hans spelade wow och drack vin (!!!)Vi fick oss ett gott skratt.

Elsa sa...

Snyggt jobbat! Du kommer snart att brodera ikapp mig:)

/ Elsa
http://supermariobrosworld1-1.blogspot.com/

Arvid sa...

långt du har kommit!

Zachrissons sa...

Gustav du är broderi kingen!
Håll reda på Hans han verkar väl glad i vin.
Kram Linda

Anna sa...

Hahahaha, Hans är min idol!

Jag blir sugen på att brodera när jag ser dina bilder! Du e grym!