onsdag 11 november 2009

Inlägg nr 51.

Idag skulle jag egentligen ha åkt till sjukhusskolan och ha skola där men då var sjukhusfröken snorig och kände sig förkyld så då bestämde vi att jag inte skulle komma.

Så idag har jag varit hemma och gjort färdigt pacman broderiet jag ska ta bilder imorgon och lägga ut hade jag tänkt, nu ska jag börja på ett mario broderi det ska bli kul!

Och på lördag ska Arre sova här(äntligen) han skulle egentligen gjort det för länge sen men då har han varit sjuk eller jag har inte orkat eller mamma har varit sjuk men i på lördag ska han sova här! Och på söndag åker vi ju till stockholm och ska sova 3 nätter på hotell.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Ska du ta med "hotellkudden" till hotellet?? ;) Din present har kommit sent men bättre än aldrig. Den passar inte att ta med till Stockholm men jag undrar om du vill att jag ska komma förbi med den innan ni åker eller om jag ska spara den tills ni kommer tillbaka? Krama Mamma o Lill-Hugo.
Lisa

Gurra G sa...

Du kan ju komma förbi med den innan vi åker :D

Lisa sa...

yes sir!