lördag 28 november 2009

PS3

Idag har jag var jag på sjukhuset med Henke och la om såret efter den gamla CVK:n, dom la också om den nya CVK:n. Sen for jag och Henke hem till han och spelade på hans PS3, jag körde nåt skjutspel och sen körde vi Buzz. Sen gjorde vi mat det blev kött och klyftpotatis och en jättegod sås som vi mixtra ihop. Jag har inga bilder och lägga upp från det här för mamma hade kameran på julbasaren :(.

Men här kommer en bild på marshmallows monster som dom hade på julbasaren och som vi hade när jag fyllde år


Jag såg den här bilden...
Hugo kliar sig egentligen men man kan tro att han sitter
och gråter för att han inte får mat och att mamma
sitter och är hur glad som helst.


Och den här kan man tro att Hugo somnade medans
han fick mat.

2 kommentarer:

Anna sa...

Buzz är grymt kul :)

Det händer då och då att Svea faktiskt somnar sådär när hon äter... Man får typ väcka henne mellan skedarna, haha!

Lisa sa...

Mamma Anna ser ut som om hon är typ 14?! Vad har ni gjort med henne. Hugo gråter säkert för att han inte känner igen sig gamla mamma :)