torsdag 19 november 2009

Starka lugnande grejor och skönt att vara hemma

I tisdags så sövde dom ju mig, jag hade tänkt och skriva ett inlägg då men jag fick en så stark lugnande medicin innan så jag sov typ hela dagen efter dom sövt mig.


Vi hade tänkt och gå på kosmonova med några kompisar men det blev ju inte av, så på kvällen istället låg jag i sängen och brodera eller brodera och brodera jag broderade och somnade och broderade och somnade igen och höll på så ett tag.

Jag innan jag ska sövas.

Här har jag fått det lugnande jag hade tänkt och ta
med Hans men jag glömde han på hotellet så mamma
var så snäll och köpte en kackadua som vi klippte av
håret på så nu ser den ut som pingvinen i happy feet.
 

Där ligger jag på uppvaket med en älg som jag fick
innan sövningen.

Här är vi hos tandläkaren på onsdagen och Hans
hitta en dator med wow på så han satte sig och spela
på direkten.

Här har vi varit och köpt pizza, men medans jag gick
på toa så börja Hans äta av min mat...

Där är sticket efter sövningen.
Så långt har jag kommit på mitt mariobroderi nu.



Här sitter vi på tåget och är på väg hem.

5 kommentarer:

Lisa sa...

Hahaha det heter kakadua. Kackaduva betyder ju "bajsduva". Älgen kanske kan heta Henrik?!
Skönt att ni är hemma igen, nu håller vi alla kroppsdelar vi kan komma på för att provsvaren ska bli bra!

42 B sa...

Alltså, Hans verkar vara rätt busig... Men han måste blivit glad när han fick så många kompisar som han kunde äta godis ihop med på tåget hem.

Håller alla tummar och tår för att provsvaren är bra!!

Anonym sa...

gratulerar positiva svaren!

Lisa sa...

Superdupermegamaxiglada är vi för det underbara provresultatet! Hoppas den indiska firarmaten smakade bra!

Arvid sa...

på väg hem, lyckliga i det lilla gänget, ni har ju t.o.m resgodis ;)