måndag 30 november 2009

Ingen sövning

Idag var vi hos plastikkirurgen så dom fick se det gamla CVK hålet och bedöma om det skulle göras nåt åt det eller inte men dom tyckte att det inte behövdes och det är jag skitglad över.

Sen gick vi till Barn 3 för att ta prover och träffa läkare, det onda i ryggen provar dom att höja min morfin dos på morgon och kväll, och dom ska börja ta bort en av mina imunhemmande mediciner som heter rapamune.
När vi kom hem sen så åt vi pannkaka det var längesen jag åt det så det var skitgott.

Ikväll ska vi äta kyckling, det ska också bli skitgott.

 
Hans lekte doktor medans vi väntade på Barn 3.


Sen lekte Hans att han var mig, det är mina vantar och mössa.
 
Där är min CVK.
 
Sen ringde Hans till Hugo (alltså hans kanin kompis)
 
Sen fick Hans åka lite rullstol.


Hans och Hugo åt lite för mycket så dom svimma.


Så långt har jag kommit på mario broderiet nu.

4 kommentarer:

Annika G sa...

Din blogg är bäst Gustav! Man blir superglad när man läser och det ska bli spännande att träffa Hans när vi kommer till jul.
kram

Cariann, Albins mamma sa...

Hej på dej Gustav!! Det är ju inte klokt vad du broderar o står i! Jag är så impad!
Ha det bäst o hälsa resten av Björngänget!
Kramar från hela fam Sköldpadda
Psst; Albin skickar slaskiga pussar till Hugo :-)

Stina sa...

Wow, va långt du kommit på broderiet! Å va snyggt det blir!! Bra jobbat!

Anonym sa...

Hej där! vilka massa bilder! här har vi fått MASSOR av snö under natten, så jag blev tvungen att söka bilen....det var bara en stor vit hög...men nu kan jag göra en snöängel igen! kram Annika I Lidsjön