onsdag 4 november 2009

Nytorgsgatan.

Inatt har jag sovit hos mormor och morfar. Det var jättekul.
Fast först var jag och mamma på sjukhuset hela dagen och sen kom vi hem då packade jag och sen hämtade morfar mig hos mamma, och när jag kom till mormor och morfar stog Henke och mormor och gjorde mat det blev kött och potatis som smakade jättegott.

Sen på morgonen var jag och morfar tvungna att åka in till sjukhuset för att ta ett prov som dom inte kunde ta i måndags, och sen när vi kom hem så väntade vi på mormor som var på stan och handla hon köpte 2 rutiga block till mig sen åt vi lunch jag fick plättar.

Pappa kom och hämtade mig vid 16.30 då åkte vi hem och åt middag det blev kyckling och ris.

Mitt pacman broderi är snart färdigt också så då måste jag börja med nåt annat och det har jag redan börjat planera.

Jag har inte sagt nåt till mormor och morfar men jag vill sova där på fredag också jag ska ringa och fråga imorgon om jag får det.
På lördag ska Arvid sova över och det ska bli skitkul!

3 kommentarer:

Lisa sa...

Lisa önskar bilder! Gärna tofflor med flames på :)

Gurra G sa...

Lisa får vänta kamera hos mamma Gustav hos pappa.

Arvid sa...

Arvid håller med lisa! gärna med hjärtan på btw! XD