tisdag 17 november 2009

Uppe med tuppen.

♦Idag är jag uppe med tuppen! Det kommer en taxi och hämtar oss om 35 minuter för vi ska till sjukhuset innan sövningen.

Vi åkte ju på söndag kväll och både jag och mamma hade tänkt och pyssla men mådde så illa så ingen av oss orkade så vi gick och la oss men jag sov riktigt dåligt, jag måste ha vaknat mer än 6 gånger under natten och trott att vi varit framme. Hans som är med mig mådde inte illa och kunde sova också, han har det skit bra.

                                         Hans är den lilla björnen
Här ska Hans försöka sova.
Här är vi på sjukhuset och Hans fick tråkigt så han ringde kaninen på bilden i början som heter Hugo
Här trodde Hans att han fick spela wow men han skulle gå och lägga sig.




7 kommentarer:

Arvid sa...

känner igen Hans..

Zachrissons sa...

Har faktiskt aldrig träffat Hans, men han verkar vara en bra kompis.
Kram från Linda

Samuel F sa...

Tjena Gurra!!! Min favorit bild va när Hans inte fick spela WoW =P

Hälsningar från
Samuel Falck och
gossedjuren!! =)

Lisa sa...

Det här var exakt hur roligt som helst. Vi skrattade gott hela familjen! Mera Hans! (Är det morfar han är döpt efter?)

Gurra G sa...

Det kan man säga fast den här hans kan vara tyst =)

Lisa sa...

Hahaha det är ju lite svårt för originalet ;)
och den naturliga följdfrågan blir naturligtvis.... Vem är Herbert döpt efter??

42B sa...

Hans verkar vara en cool kille :D