lördag 5 december 2009

Igår så var jag på skolan och vek två lyktor med Karin, men när jag skulle åka hem så såg vi taxin och då börja den rulla lite sakta så Karin började vinka åt den men den fortsatte bara att köra så Karin fick skjutsa hem mig.
Sen beställde jag och Johan pizza för mamma hade åkt till stugan så hon var inte hemma, och pizzan var himmelskt god men inte pizzasalladen.

Sen kom pappa vid klockan två och hämtade mig och då hade han tänkt att vi skulle äta pizza till middag också, så igår fick jag pizza till både lunch och middag. Klara hade dansuppvisning igår också som jag jätte gärna velat gå på men jag fick inte, så jag och pappa var hemma istället och jag spelade wow och såg lite på idol.

Senare ska vi upp på sjukhuset för omläggning av gamla CVK hålet och nya CVK:n, ikväll ska vi baka bröd och äta grönsakssoppa. Jag kan inte lägga ut några bilder nu för jag är hos pappa och vi har bara ett modem och med det kan inte jag lägga ut några bilder.

Inga kommentarer: