lördag 12 december 2009

Ingen övernattning

Det blev ingen övernattning hos Arvid för jag hade så otroligt ont i lungan, jag hade en nerv i kläm så jag ville inte sova över för jag hade så ont. Men jag åkte till Arvid och var där under kvällen vi åt tacos och såg film.


Idag känns det bättre i lungan men jag har fortfarande ont, vi var upp och la om CVK hålen idag också och det gamla är mycket mindre så snart borde inte vi behöva åka upp och lägga om så ofta som vi behöver nu. Morfar kom och hämtade oss vid kl.15.00 och här har vi varit nu under kvällen, jag har spelat och vi har ätit tacos. Imorgon ska vi till mamma och då ska vi pyssla med grejerna som vi köpt från lekterapin, det ska bli jättekul!



2 kommentarer:

Arvid sa...

det är inte du på bilden va? är det a
Alfred eller vad han nu hette?

Arvid sa...

det var visst du, sry xD