torsdag 10 december 2009

Julpyssel

Idag var vi först på sjukhuset för att ta prover och sen skjutsa pappa mig till mamma för vi skulle på julpyssel kl.13.00 på lekterapin. Det var jätteroligt! Jag gjorde jättemånga och bra julklappar. Man fick köpa allt pyssel, men det var jätte billigt en tomte kostade 10 kr och sen betalade föräldrar och barn hälften så det blev ju bara 5 kr för en tomte som man kunde måla med lackfärg på. Man kunde också köpa med sig lackfärg och pyssel hem så man kan pyssla hemma. Det gjorde vi för Klara fick ju inte vara med så på söndag när vi ska till mamma ska vi pyssla jättemycket!

Och imorgon ska pappa skjutsa mig till skolan kl.10.00 och sen ska morfar hämta mig vid 11.00 och då ska jag till dom och äta lunch, sen kommer pappa och hämtar mig då ska jag hem och packa innan jag ska till Arre och sova över, jag längtar skitmycket!!!

3 kommentarer:

Lisa sa...

Kan du inte lägga ut en bild på pysslet?! Eller avslöjar du julklapparna då :)

Gurra G sa...

Ja... Det fattar du väl. =)

Zachrissons sa...

Kul med pysslet och ha så himla bamsekul med Arre (Arvid va?)!