onsdag 16 december 2009

Juklappsinslagning


Idag var jag på sjukhuset och tog prover och sen så gick jag till skolan och slog in julklappar. Jag gjorde också julklappar till mamma och Johan som dom på lekterapin ska slå in tills på måndag, sen fick gå och ta om proverna för det var nåt konstigt med dom. Sen åkte jag och Johan och plocka upp Hugo och sen for vi hem, jag har massa bilder men det är ju på julklapparna så dom kan jag inte lägga ut men några bilder kan jag lägga ut.



Här är råttan Roger som tar över för Hans nu.


Och här är julklapparna som jag slog in.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer att sakna Hans :-(.
//
Maja

Anna sa...

Håller med Maja och tycker att Roger och Hans kan hänga. Tror att dom passar bra ihop.

Gurra G sa...

Hans har svinis just nu men sen kanske, kanske men bara kanske

Arvid sa...

ta inte bort Hans :(

Anonym sa...

Jaha, ja dâsâ, dâ kanske han behöver vila upp sig lite. Men jag hoppas han kommer tillbaka. :-)

//
Maja