tisdag 8 december 2009

Vaccin

Igår så fick jag ta vaccin sprutan...Jag började må jätte dåligt. Jag blev helt konstig på sjukhuset och sen när vi kom hem så kände jag mig jätte hängig och kräktes 2 gånger.

Så idag har jag inte varit på skolan och hos mormor och morfar som det var tänkt utan jag var hemma hos mamma istället. Men imorgon ska jag till sjukhusskolan och sen ska morfar hämta mig så ska jag vara hos dom under dagen.

Och på fredag ska jag sova över hos Arvid om alla är friska och mår bra!

Nu ska jag se Simpsons och sen ska jag gå och lägga mig ganska tidigt för jag ska vara på sjukhusskolan kl.08.00 imorgon bitti.

Johan har också börjat blogga klicka här så kommer ni till hans blogg.

4 kommentarer:

Arvid sa...

längtar till på fredag!!

Anonym sa...

Stilig upp-piffning av hemsidan! Hälsn. från Pernilla

Zachrissons sa...

GUUUUD! vad snyggg sidan är!!!! Fin bakgrund och en supersnygg bild.
kram Linda och Ingemar

Lisa sa...

Jag bara undrar när Klara och Hugo ska börja blogga?!
tycker också att sidan blev skitsnygg. Hoppas familjen Bergman/Thörn håller sig frisk!