torsdag 3 december 2009

Torsdag med mamma och hugo

Idag har jag varit på sjukhusskolan och sen när jag kom hem åkte mamma och Linda och handla så då var jag barnvakt åt Hugo som sov men ändå. Sen skulle jag äta nudlar men då smakade dom konstigt så då gjorde vi ett nytt paket men dom smakade likadant så då fick jag äta rester från igår istället, sen så satt jag lite vid datorn.
Sen gick jag och vila och vaknade av ett sms av en klasskompis, sen gjorde jag och mamma varma mackor och såg Simpsons.

Bästa brorsorna!


 
 
 

8 kommentarer:

Lisa sa...

Fick du betalt för barnvaktandet?
Jag tycker 50kr/timme är lagom.
Jag tänkte inte att du skulle läsa boken själv utan att någon snäll vuxen i din omgivning skulle läsa den för dig ;) Men bara om du själv vill förstås! Som din "nästanlärare" kan jag faktsikt tvinga nån vuxen att läsa den......säg bara till.

Samuel F sa...

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA =D gud vad SÖTA du och Hugo är!

// Samuel F

Arvid sa...

ni har trevligt ser jag! =)

Anton sa...

hej hej Anton här tihihihihi Hugoser galen ut=)

Anton sa...

Hoppas vi ses snart =D!

Elsa sa...

Hemma hos mig åt vi också varma mackor igår. Fast vi tittade på Family Guy!

Din granne Anna sa...

Sista bilden = Bäst!!

Anonym sa...

Jisses villken stor svart näsa din ena bror har....men ser rätt kram go ut! annika i