måndag 14 december 2009

Sjukhus, Sjukhusskolan.

Idag var vi upp på sjukhuset för att ta prover och träffa läkare, men på morgonen var läkarna på röntgen så ja fick gå till skolan istället och bestämde att vi inte skulle träffa några läkare. Men sen kom en sjuksköterska och sa att jag skulle komma ändå så när hon ringde och sa att det var dags att träffa läkare så fick jag gå tillbaka till avdelningen och prata och sen gå till lekterapin igen och pyssla.
Jag gjorde färdigt lite julklappar och målade en ask och en tomte till lekterapin, sen fick jag med mig massa julpyssel hem till mig, Klara och mamma, så nu har vi hur mycket tomtar, änglar, grisar och hjärtan som helst.

Igår fick jag Voddler av mamma också (tack igen mamma). För er som inte vet vad Voddler är så är det ett filmprogram där man får se film gratis och när man vill bara man har tillgång till internet.

Imorgon ska jag till skolan innan lunch och sen gissar jag att jag och mamma ska baka julgodis, vi skulle egentligen ha gjort det idag men det blev bara inte av. Imorgon ska vi också klä granen för vi ska ju inte vara hemma på julafton, vi brukar ju alltid klä granen dan för julafton.

Nu ska jag borsta tänderna och läsa lite i min Hälge tidning.





 
Godnatt Godnatt

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fasen vad annorlunda du ser ut på de där bilderna, sorken!
I sommar ska jag ge dig en wobbler, du får googla upp vad det är...;)

Lisa sa...

Det var verkligen otroligt fina bilder. De passade bra till slutorden! Hoppas godiset blir gott!

Arvid sa...

vad önskar du dig i julklapp? du kan smsa mig eller något..