söndag 21 juni 2009

Behandlingn avslutad.

Ja... Idag tog en av mina behandlingar slut och jag har fått jätteblåsorna i munnen igen som otur är!!!!!

Och det har varit en jobbig behandling när jag har fått gått upp och kissat 3 till 4 gånger per natt så inte så mycket sömn och så har jag haft ont i sidan efter dränet, det onda hade ju som slutat men kom igen under behandlingen. SKITSTÖRANDE!!!!!!

Men inatt får jag sova hemma men jag hade mycket mycket mer sovit hemma om det inte vore för blåsorna som gör ont varje gång jag äter och det är ju irriterande för då när jag åker upp på sjukhuset så måste ju jag få dropp. Och då finns ju risken att jag måste sova där. Och nu har dom satt ut cortisonet så då ska vi se imorgon om jag får nåt extra eller inte vi får hoppas jag får det för då kommer jag nog att må bra.

Men jag längtar tills jag kan sova med lillebror igen också för nu när jag har fått behandling så är han skitkänslig för min cytostatika eftersom bebisar har så tunn hud och så så ska jag inte gosa med han hela tiden bara halva och det suger ju som mest(lika mycket som blåsorna).

Och så ska jag få en bärbar dator från min stora dag en dell som är beställd

1 kommentar:

arvid sa...

Fattar hur störande blåsorna är.. Och att du inte kan gosa med bebisen är ju också lite störande. Nu så får du den där datorn. spelar du WoW fortfarnde?