fredag 26 juni 2009

Övernattning i stugan!

Imorse var vi tvungna att gå upp vid 08.00, jag hade ställt alarm kl 07.50 men kom inte upp förrns 08.35.hehe. Vi åt lite frukost och sen packade vi och åkte till sjukhuset så vi var där vid 10.00 då tog dom prover och satte ett dropp, jag som mådde illa fick lite fenergan(mot illamående som även gör att man blir trött) så när dom hade satt droppet så sov jag i 2 timmar ungefär. Jag hade inte sovit så mycket inatt så jag passade på innan vi fick åka hem.

Och när vi väl fick åka hem så fick vi vänta på mina mediciner och det tog ju typ en timme, men när klockan var typ 13.00 så åkte vi till stugan och nu ska jag sova här och jag hoppas få göra det imorgon också. Och sen har jag fått ett nytt spel av henrik som heter Stuntman Ignition som är skitskoj. Man är ju som en stuntman som kör motorcykel och bil och monstertruck och så.

Ikväll ska vi grilla fast jag har fortfarande kvar lite av blåsorna så jag ska smaka lite kött men mormor har gjort kyckling och ris till mig.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du har verkligen världsafin lillebror. Och snäll mormor som lagar mat som du tycker om. Kul att du kan vara i stugan, hoppas inte myggen äter upp dej ;)