fredag 5 juni 2009

Torsdagen börjar med feber

Som det står så börjar torsdagen med feber, så jag fick ta det lugnt under förmiddagen.
Men det febern gick ju över och sen blev jag ganska pigg. Jag och pappa åt ju på restaurangen här nere på sjukhuset, gott var det,DYRT var det 72 kr för en hamburgetallrik.

Sen kom det en morfar och sen en Madeleine från ¨Min stora dag¨ och pratade om det var nåt jag ville göra eller nåt jag ville ha,vi bestämde inget men vi fick hennes nummer och mail för att vi skulle få tänka lite. När Madeleine hade varit där så åkte pappa hem och morfar stannade med mig tills mamma,Johan och Klara kom.
Då gjorde mamma och Klara pastasallad och Johan vilade medans jag satt vid datorn. Jag och Johan körde The Simpsons GAME sen under kvällen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gustav, gud vad bra du skriver. Jag är djupt imponerad. Hoppas du fick behålla pastasalladen ;)
Jag tycker du ska önska dig ett hajdyk det skulle jag ha gjort - ascoolt!!

Lisa Mu

ps jag tycker bäbisen ska heta Folke/Märta vad tycker du? ds

Anonym sa...

jag tycker också du skriver väldigt bra, har du ärvt det av anna? haha



jag tycker bäbisen ska hetaaaaaaaaaaaa.. arvid, nej skoja.. men tove..? nils? fina namn enligt mig ../arvid