onsdag 10 juni 2009

Lillebrorsan








Ja...Igår kom han, min lillebrorsa. Han vägde 3845 gram och var 50 cm lång. Det var inte så kul att vänta på måndagen men efter ett tag kom Johan och då fick jag gå och se på han och hålla i han.
Han är jättegosig och mysig och vill mest sova han äter ju men sover mycket mer.
Igår så låg han i min armhåla och då lät det som om han skulle kräkas när jag hade ny duschat.
Men nu är vi hemma och ska äta indisk mat med mormor och morfar för att fira lillkillen, och ikväll ska pappa sova med mig för han fyller år imorgon GRATTIS pappa.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att det blev en lill-Hugo!Jag tycker det var ett utmärkt namnval. Skönt att du slapp kräks när du var nyduschad men vänta bara han lär ska kräkas ner dig mååånga gånger ;)
varma hälsningar stor-Hugo-mamman
ps hälsa Gustav-pappan grattis på födelsedagen. ds

arvid kingen över alla kingar höhöhö sa...

hugo ser så sjukt gosig ut! gud vad kul för dig! hälsa daniel! jag visste faktsigt att han heta hugo! anna sa det.. jag visste det innan men ändå.. hehe! xD

arvid, bara arvid sa...

fint namn jag har.. -.- nooot

Maria G sa...

Hej Gustav

Vad roligt att du har börjat att blogga =)
Vi kommer att följa dig här genom daton...det är helt perfekt för oss eftersom vi bor så långt bort!!
STORT grattis till hela familjen och vad skönt att lill Hugo äntlign kommit =))

Jonathan har sovit hos en kompis idag men när han kommer hem ska jag visa honom din blogg =)
Amanda hälsar jätte mycket <3

Kramar från kusinerna i Stockholm :)

Gurra G sa...

Mmm...Idag låg han i min armhåla(igen).

Nicole (Arvids kompis) sa...

Kul att du har fått en lillabror! Han ser huuuuuuur söt ut som helst.. :P Jag blir typ avis ;P
ha det bra från nicole, arvids kompis.. du har typ varit hos mig någon gång :)

arvid sa...

bilden var ju skitfin.. nej föresten jättefin x)