onsdag 3 juni 2009

Inlägg nr 1

Första inlägget på bloggen! Känns skönt att ha en egen blogg så riskerar jag inge mer tjat från familjemedlemmarna som: Ska du inte skaffa en blogg det kan ju vara riktigt skönt att få skriva vad man tycker? eller som: Ska du inte börja blogga mamma skriver ju så bra!

Idag är det tisdag och vi började med vakna upp och äta frukost och blöda näsblod(eller bara jag som blöder näsblod).Sen lite vila och sen börja spela ett tag(4 timmar).Till lunch fick jag palt(mmm palt.......!)som mormor hade tagit med när hon var med mig under dagen. Sen var det dags att åka upp på sjukhuset som vanligt för att ta prover och proverna visade att jag behövde trombosyter(stavas inte så vet inte stavning)och dom visade också att jag behövde stanna på sjukhuset för att få en antibiotika behandling under några dagar.

Och för ni som inte vet så har vi fått ett X-box 360 och idag fick jag The Simpsons GAME och det är såååååå rooooooligt! Fast jag är lite rädd att jag klara ut det för snabbt och blir less så jag ska spara det ett tag och klara lite mer på mina andra spel.

Så nu sitter jag på Barn 3´s avdelning i nästan mörker och skriver,några lampor är tända eller det var bara en stark lampa som var tänd...nej två
hihi.

Nu ska jag ta mina mediciner och gå och lägga mig utan att borsta tänderna för pappa glömde tandborsten hemma.
hehe.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju bra ut! Men idag kommer tandborsten nog till rätta ;) Hoppas Simpson är svårt som fan på slutet:)
Vi ses snart
/Johan

Anonym sa...

haha xbox 360 är iiinget emot vad jag har jag har nämnligen PLAYSTATION 3 :D
Förresten gav jag Anna dina häften and stuff.
Ha det bra, vi ses!
Nattanpattan

Annika G sa...

Tjusigt Gustav! Bra att du börjar skriva lite för Anna får nog inte lika mkt tid när lilla gullplutten kommer. Här i Uppsala är det bra, men vi börjar bli lite nostalgiska nu när vi snart ska flytta. Alvin funderar mycket på hur det ska bli i nya skolan och så. Hoppas dina värden snart blir bättre så du får åka hem igen, kram.

Anna sa...

Hej Gustav, vi ska följa din blogg.

Gu vad synd att han glömde tandborsten, va? ;)

//Anna, Peppe, Elma och Svea

Anonym sa...

GUSTAV!!!!!!!!!!! tjena det var länge sen =) mins du mig? Samuel falck i 4:an. har du det bra?
jag har skitdåligt utan dig :(
hoppas du kan komma tillbaka till THE REAL LIFE!!! (innan jag börjar med wow igen =P) ps om du nu fortfarande kör det/ hoppas hoppas! ___ vilken lvl er du jag e 73 ses innom kortt / får man hoppas=)

M.V.H SAMUEL!!!

Anonym sa...

najs med "the simposon game" det vrrkar vara asroligt.. /arvid

Anonym sa...

Grattis till Hugo, han är ju jätte lik dig!!
När jag var liten fick en när vän samma sjukdom som dig, det var jätte hemskt då, men nu är hon helt frisk och reser jorden runt, hon fick också en lille bror :p
Helt säker på att du blir frisk snart!!!
Jätte stor kram /Ida (den gamla barnvakten)

Anonym sa...

I've in any case notion it would be ethical to have those not ring true sport shoes an eye to when I do open-air sports such as canoeing and dragon boating. These certain sports shoes cater to water open-air sports in unusual because of the heavy water convivial material it is made of. When I match canoeing, I used to either decamp a return to with my undecorated feet or slippers, but was always having problems with both. Being unclad footed meant that I influence grab hurt sooner than any debris that may cut when I prance on the sand or in the branch water while getting in or out of my canoe. When I sport slippers, again it exceptionally gets in the trail when my feet descend in the sludge during sparse tide. It was when my slipper got stuck when I knew I had to after an out of doors sports play shoes. I pronounced to think of it as a great investment as it would by way of better and cleaner feet. I don't recognize why I didn't ruminate over of getting such gambol shoes in the senior place. I imagine it was because my idea of show off shoes was unceasingly in compensation meet, and not benefit of other out of doors sports.

So when I maxim the [url=http://www.dealtoworld.com/goods-10096-FiveFingers+Outdoor+Sport+Shoes+-+Black+%28Size+42%29.html]FiveFingers Outdoor Sport Shoes - Lowering (Dimensions 42) [/url]on DealtoWorld.com, I was actually stable I wanted it. Not only can I get a celebrated tandem of outdoor shoes for my bottled water sports, I can beget a fivefingers entire! Not unswerving why they standing by it fivefingers in spite of, since as a matter of fact the sport shoes is in the shape of your five toes. This enables a safer grip on where you stroll, which is signally great for walking on the beach and skin-deep waters. I've each time been a adherent of "fivefingers" or toe socks, so this unique out of doors shoes of repository is making me more fervid with my weekend outdoor sports endeavor.

[url=http://www.dealtoworld.com]DealtoWorld.com[/url] dependable made me a happy camper this convenience life, letting me own this colossal pair off of play shoes well-founded when I needed it. I've bought other lifestyle gadgets from DealtoWorld.com but this is the before someday I bought divertissement shoes from any online shopping site. I continually thought it best to try on any shoes, be it amusement shoes, leather shoes, slippers, etc. or else you won't know whether it's a skilful fit. Extent, I couldn't really arouse admissible deuterium oxide alfresco sports divertissement shoes, so this get back has undoubtedly enhanced my DealtoWorld.com shopping happening, or my online shopping as a whole.

Right away when I go for my weekly canoeing or dragon boating, my teammates are all cute amused by means of my fivefingers flaunt shoes, and stare at them on some time. I conjecture the toe-shaped flaunt shoes makes it look like a cobweb of some throw, but it’s not like I can swim in these fivefingers shoes. I'm decision the outdoor sports shoes very comfortable, and although I cannot run with it as I would with typical running distraction shoes, at least I can saunter along the pontoon or run aground space in comfort, unlike when I used to shuffle barefooted. My feet reach-me-down to hurt or communicate with scorched from the red-hot territory, but not with these fivefingers recreation shoes I don't. Arrogate a look at the pictures to foresee how the fivefingers out of doors sports sport shoes look like from the cork and bottom.

Anonym sa...

Hi, very interesting post, greetings from Greece!