måndag 15 juni 2009

En natt hemma!

YES!!! Inatt får jag sova hemma igen innan behandlingen som börjar imorgon. Så vi ska tillbaka till sjukhuset kl.09.00 och då börjar behandlingen med ett ryggstick så då ska jag sövas så jag får inte äta efter kl.12.00 . Den här behandlingen är likadan som den jag fick jätteblåsorna i munnen så vi får hoppas att jag inte får dom igen.

Och lilleman är skitgullig och när jag sov med han så la jag armen över hans huvud och då tog mamma bort armen men efter ett tag så la jag handen på hans ansikte.

5 kommentarer:

Anna sa...

Fint kort på er! Ja, du... det där att sova med såna här småsmåbebisar är inte så lätt alla gånger. Jag har råkat lägga täcket över huvet på Svea ett par gånger när hon legat bredvid mig :/
Fast bara en kort stund, som tur var.

Anonym sa...

Stort grattis till Hugo!
Hälsa dina övriga familjemedlemmar från Natalie:)
Pappa hälsar :D
Kram!
/Nattan!

arvid, pacman king... nooot sa...

kul att du får sova hemma!
jag ska till dig iomrron, fast du är på sjukhuset men jag ska vara med anna(mamma är också där) det är onsdagen den.... ööööööh vilket datum?

Anonym sa...

Skriv ofta, Gustav!

Annika G sa...

Hej, vilken fin bild på dig och Hugo! Hoppas den här behandlingen går ok, jag tycker du verkar stark nu! Vi längtar efter er allihopa, hoppas vi ses snart.
Kramar
Annika Alvin Henri Frans