fredag 5 juni 2009

Fredag med sovmorgon

Jag sov tills kl.12.00 ungefär sen fick jag ta mina morgonmediciner som egentligen är kl.08.00.hehe. Vi fick åka hem under dagen. Vi åkte hem vid kl.15.00 sen handlade vi mat, köttbullar och potatismos, maten var jättegod pappa (som lagade maten). Jag spelade som vanligt hemma och efter maten såg vi på TV. Mamma och Johan kom och hämtade mig vid 20.45 så nu sitter jag på sal 28 och skriver. Imorgon ska jag hem till mamma hade jag tänkt vi ska hämta upp Klara som är hos pappa.

8 kommentarer:

Anonym sa...

mmm.. köttbullar med potatismos.. gud vad gott.. /arvid

Love sa...

Jag jobbar med Gurra G "the original" Just nu... Hoppas du mår bättre snart! Kram!!!

Anonym sa...

asså i pacman.. ska man akta sig för "bläckfiskarna"? jag fattar aldrig det..!
puss å kram chokladbanan!! . Arvid

arvid sa...

bara undrar

Anonym sa...

Låter bra!
du får hälsa Anna och Johan och Klara och från mig, och din lilla syster/bror
Kram!
Natalie

arvid sa...

gud vilken konstig dag.. du får en lillebror och vi förlorar alla tävlingar!(i brännbollstuneringen) det kan inte vara sant! vi kan inte ha förlorat, det går inte! kraäver omräkning.. ja.. vad vill du att den ska heta?

Linnea sa...

Asså fyrerna äger ut oss i brännboll, Arvid! xD
Hoppas du mår bra,gustav!! :D
kram, Linnea l

arvid sa...

nej då.. vi äger dom.. vi hade bara lite otur! grattis gustav till din lilla gullebror! nu är du atorebror till klara och ..... vad den nu ska heta! hihi vad tycker du den ska heta?