onsdag 3 juni 2009

En dag på sjukhuset

Ja idag har det varit rätt ok...Jag har fått blod idag så jag blev extra pigg för mina värden var så låga men jag känner mig väldigt pigg och det är ju bra.

Under dagen kom mormor och Klara med ett paket från Emma(mammas kusin) och Gunilla(mormors tvilling) och det spelet var Halo 3! Så nu har jag spelat både Halo 3 och The Simpsons GAME. Sen kl.3 kom mamma då skulle det vara nån överraskning här men det blev inte av vi får se om det blir imorgon istället.
När mamma låg och snarkade så kollade jag bloggen lite idag sen väckte jag henne och fråga om hon vilken bild jag skulle lägga ut på bloggen och frågade om hon var hungrig för mamma hade köpt med sig pizza, men den bilden kom aldrig ut på bloggen så jag ska göra ett nytt försök imorgon med det.

Jag skulle ha duschat idag också men det blev inte heller av för mamma och jag glömde det,hehe. Men duschningen kommer bli imorgon det vet jag. ;(
Och imorgon ska jag och pappa äta bredvid den här kiosken för vi har ingen lunch och sjukhuslunchen är inte den godaste, så det ska bli gott!
Men nu ska jag gå och ta lite kvällsfika och kvällsmediciner eller Alvedon och cattapresan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gusten! Vad bra att spelet kom fram. Förstod inte ett dugg om vad det var för spel. Jag håller mig till Singstar och Tetris jag =)
Hoppas att vi ses i sommar!

Kramar från Emma i Uppsala

Anonym sa...

Jag fick nyss din bloggadress av Nattan... :D
Kul att se vad du gör på dagarna ;)

KRAM FRÅN LINNEA L

Anonym sa...

Hej Gustav! Har du tänkt att golva Anna eller?=)
Kul att du startat en egen blogg!

Sanna

Anonym sa...

Fin bild men vänta nu, när blev du tretton?? Önsketänkande?
Lisa Mu

Anonym sa...

roligt att du börjat skriva snygging! Du kommer att bräda Anna med hästlängder!

Kram Annika

Gurra G sa...

Tack! Jag blev 13 för att kunna lägga ut profilbilden.